esmaspäev, 15. aprill 2024

*******

 * Natuke rahustati mind maha, aga mul on tunne, et kahju mingis mõttes on juba sündinud. Ma ei tea, kuidas teistel, aga minu mõistust on küll raske mul endal juhtida. Kui keegi kõrvalt hoiab motti üleval, siis on ok, aga ise ennast ma absoluutselt ei usalda. Muidugi jaotuvad need asjad, milles ma end ei usalda väga lihtsalt, on asjad, mille üle tunnen kontrolli ja asjad, mille suhtes kardan kontrolli kadumist.. Miks inimene ise endale aju valida ei saa?

* Kui mulle kõik nende plaanid ei meeldi, siis las see olla, ega minu otsused ei pruugi neile ka meeldida, seega hoian kõik oma arvamused endale. Ilm oli täna mõnusalt soe, vedasin oksi ja riisusin ja istusin vaarikapuhmas. Teises peres nähtu mõjus teotahet tõstvalt. Selleks need külaskäigud vajalikud on.

* Kolm vaba päeva, ei mäletagi enam, millal oli nii palju vaba aega käepärast võtta. Koristasin kodu, käisin külas ning ühe päeva toimetasin terve aja õues, sest ilm oli nii soe, tegutsemistahe nii kõrgel, et see oli puhas rõõm. Mitu kriitlist tööd on nüüd tehtud, kaasa arvatud talvesaapad talvekorterisse. 

*Õnneks jopesid hoidsin igaks juhuks, õigesti tegin, sest kolmele soojale tuli otsa taas külm, vihm, tuul ja lörts ka. On teada küll, et aprill alles võtab teatepulka enda kätte ja kevadel veel niipalju võimu pole, aga ikkagi ootaks paremat. Või mis see hea on, üks klient ütles, et nädalavahetuse soe oli nii hull, nüüd külmaga saan hingata. Nii et võta kinni. Mina olen ikkagi soojalemb.

*Auto küljes purikad, seda poleks oodanud. Ma ei ole end üsna pikalt joogasse vedanud, sest igaks korraks oli vabandus võtta. Täna siis otsustasin sellele laiskelule lõpu teha. Kartsin liigutuste sooritustega mitte hakkama saamist, aga sain hoopis kiita. Ja tegelikult tundsin ise ka, et kuidagi lahti olen. Paus vist mõjus hästi 

*Jõudsin täna järeldusele, et möödunud nädalal olin vaid kahel õhtul kodus. Sellised nädalad ei ole küll reegel, lihtsalt juhtusid mõned asjad, mis mu hinge toidavad, ühele nädalale kokku. Sellise tempoga on nii, et midagi need käimised annavad ja midagi võtavad ka. Olen ikkagi see, kelle vaim vajab rohkem kulgemise aega. Täna on veel teater ja siis andsin endale lubaduse olla vähemale 1 kuu ilma igasugu üritusteta kodus. Eks näis siis.

*Juba jälle olen maailmameister ülemõtlemises. Kahjuks ei anta selle eest medaleid ja isegi kiitust ei jaga keegi. Pigem saan hurjutada, et ei ole see nii, asi pole nii hull jne. 

* Ja siis tuli teade, et 9 aastat jäägitut sõprust hakkab läbi saama. Ma sain juba natuke aega tagasi aru, et tal on tervisega probleeme, aga lükkasin seda mõtet edasi. Muidu oli ta ju krapsakas. Nüüd aga on seisund halb. Oma looma külge kinnitub ka enda süda, ja ma ei tea, kuidas sellega toime tulla. 

* Viimased karvad tema kammilt lasin tuulel lindudeni viia, see on tema viimane heategu. Harjumine läheb raskelt. Sest teda on kõikjal. Kõige väiksem ütles, et ta läks taevasse mängima ja see on ilus lohutav mõte.

*Ühe korraga on nagis talve, kevade ja suve mantel. Täna oli hommikul sobilik suve, aga koju tagasi oleks vaja olnud talve mantlit. Selline heitlikkus. Aga usinamad möllavad lillepeenarde kallal ja üks neist jagas mulle ka terve hunniku lillehakatisi. Sain ka näpud mullaseks. 

* Põen veel, sest teda on kõikjal ja harjumused on pikalt seotud olnud. Igatahes on see mind mõjutanud niipalju, et ma ei tea kuupäevadest midagi. Ühe olulise inimese sünnipäeva unustasin ära. Muidugi seda viga saab parandada. Andsin endale lubaduse olla pisut rahulikumas režiimis, kuid enne veel on keerab ette uus aastaring ning sellega seonduv toob ikka pisut ettevalmistuste vajadust ning veel ei saa kavatsetud režiimi ette võtta.

*Nad tulid juba paar päeva varem väikeste meelespea kinkidega. Paneb nii heldima. Mingis mõttes on see meelespidajate ring kahanenud, samas teises suunas jälle suurenenud. See on ikkagi nii oluline, et olen meeles peetud nii sotsiaalmeedia, sõnumite kui ka telefonikõnede kaudu. Kõige lähemad olid koos ning ka kallis kauge laps võttis ühendus. Lisaks tähistavad minu sünnipäeva Lidl, Selver, Rimi jt poed, kes püüavad meelitada parimate pakkumistega  



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar