teisipäev, 28. jaanuar 2014

Lase inglid...



Lase inglid tuppa, sain sellise pakkumise mõned nädalad tagasi. Kuidas sa ütled heale sõbrale ära, et ma ei lase sinu saadetud ingleid enda majja, ikka lubasin, aga sel päeval, kui nad pidid meie tare uksest sisse astuma, läks asi algul meelest ja pärast ei olnud ma lihtsalt kodus.

Kunagi oli mingi pühitsetud leiva ringküpsetamine, et mina annan sulle juuretise ja sina pead seda omakorda, kes enam mäletab, mitmele edasi jagama. Jäi minul see ka jagamata…

Tegelikult ei ole ma üldse selliste ringkirjade ja muu sellise asja uskuja, aga…. Kui miskit kehvasti läheb, siis väike kahtluseuss ikka nagu on, et mine tea, äkki sellepärast juhtuski… Igatahes, need inglid minu majas ära ei käinud (ma ei teagi, kus nad nüüd kükitavad) ja meid tabas haiguste laine….

Rohkem usun ma ikka hea sõna ja soovi väesse. Eks see kirjake nende inglite juurde oli ikka ka heatahte avaldus, aga selline halb maik jääb man kui sa ei täida täpselt soovitatut. Hea sõna ütled lihtsalt heast südamest ja see ei eelda sinult mitte mingit tingimust selle vastuvõtmiseks ja selle üle rõõmutundmiseks. Sõnal on sõna jõud, tingimusel on tingimuse jõud. 


Allikas: www.netirandur.com -

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar