pühapäev, 19. jaanuar 2014

Triibu vaip ja tagantjärele tarkus

Isetegijate kogukonnas olen juba mõned aastad tegev olnud. Kõik on tore, sõbralikud kaastegijad, mugav keskkond jne. Aga on ka üks aga? Isetegija on paraku selline kronoloogiline sein, kuhu sa riputad oma tööd ja mõned mõtted, aga sageli näib, et need mõtted on nagu liiast (eriti kui enamus näitab ju ainult pilte). Minule meeldivad aga põhjused ja tagajärjed ja ajendid. Mõnikord tunnen end valge varesena oma tegemiste otsas, s.t miks mina neid põhjusi ikka nii pingsalt otsin :D Aga mulle meeldib siiski ka mõtteid kuuldavalt mõlgutada. Ja teine põhjus on märksõnastamises, kui mälu petab ja enam ei mäleta, millal midagi tegin, siis isetegijas on vaja kõik postitused üle vaadata. Ja sestap otsustasin keskkonda vahetada, õigemini duubeldada. Ei jäta ma seda isetegijate kogukonda ka kusagile.



Suure tahtmise hakata vanu t-särke ribastama ja neist vaipa kokku heegeldama andis mulle  õmblusmampsli vaibapostitus. On ju minulgi, tont teab miks alles hoitud hunnik t-särke, trikotaažkleite jm sellist staffi (ilmselt on ikka mõte juba varasemast olemas). Igatahes kapid jäid nüüd kergemaks ca 6 kg võrra. Ja üle lugedes sai kokku ribastatud 27 eset, seekord olin isegi raatsinud retsida kõige rohkem oma kappi. Käiku läksid mõned t-särgid, minu kollasetriibuline kleit, öösärk ja ikka muid juppe ka. 


Kogu see heegeldus täpselt nii välja ei tulnud, nagu ma tegelikult mõelnud olin. Kui juba tükk tööd tehtud oli, siis taipasin küll, et minu erkkollane kleit aastast 89´, on liiga särtsuv seal teiste toonide keskel, või õigemini, seda kollast oleksin pidanud rohkem hajutama ehk siis kitsamaid triipe heegeldama.  Aga see on tagantjärele tarkus. Vaip läks poja tuppa, igatahes oli ta sellega täiesti nõus, seega ei ole mööda külge maha jooksnud see minu vaeva nägemine. Mis tegelikult ei olnudki vaeva nägemine, ikka puhas rõõm :D Mõte puhkas vähemalt selle lõikumise ja heegeldamise hetkel :D

Heegelnõel nr 7 ja riba laius nii 1 cm. Sõlmekesed jäid nähtavale taotluslikult. 




No ja siis veel üks tagantjärele tarkus - oleksin võinud juba varem alustada selle duubeldamisega:D


Aga parem Hilja, kui Leida hiljem, et miks ma seda ei teinud :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar