teisipäev, 3. november 2015

***



Päris proff ma kindlasti veel ei ole, aga oskan oma nutit nüüd näppida küll. Eks ongi paar kuud staaži ka juba. Igatahes, kui kõll käib, siis on kohe vaja vaadata, mis-kes-kus :D Üks varem heegeldatud ümbriski on juba määrdunud ja vajab pesu. Otsustasin siis heegeldada veel ühe, n.ö vahetusümbrise, puhtuse ja vahelduse tagamiseks. Kusjuures selliseid nuppe heegeldada on mul esimene kord. Aga päris tore oli ja mulle hakkasid meeldima need nupud. Materjal 100% puuvill.

 
Eile oli hingedepäev. Olin üsna kaua hoitud. Kõik, kes oleksid olnud mulle lähedased, olid läinud hingedemaale ammu enne minu sündi ja ülejäänud lähedased elasid minuga koos pikki aastaid. Matuseid ja leina ei saanud ma noores eas kogeda. Aga iga asi tuleb omal ajal. Eile lugesime pesamunaga kokku, mitu küünalt me aknal süütama peame – saime kokku viis. 
 
Olge hoitud!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar