reede, 22. juuli 2022

28. nädal ja peale ka

´´Andsin survele "osta uus mantel" järele. Survestaja üks lastest. Täna see siis saabus. On kena küll, teeb mind soliidsemaks, daamilikumaks. Vist?! Muidugi see hele toon, olen ju praktiline.
´Rohisin viimaseid kartulivagusid lausa mõnuga ja hiliste õhtutundideni. Lõpetasin kerges vihmas. Küllap oli ainuõige hetk selle töö jaoks.

 

+Praegu tundub, et kui päris puhkuseaeg kohale jõuab, siis ma puhkan. Hetkel olen juba kohati nende toimetuste juures, mida võiks puhkuse ajal teha. Võtsin garderoobi ette ja vaatasin oma rõivaid pika pilguga. Midagi rookisinvälja, miski läks tagasi, mis sinna kindlasti taas seisma jääb. Minu häda on see, et vaatan asju pilguga "mida sellest veel teha saaks"?
´´Mõnikord unustan ära, et me kodune pere on nüüd väike. Täna küpsetasin pannkooke nagu suurpere tuleks sööma.





´´Vihma kallab viimasel ajal vahelduva eduga. Siiski sain kahe vihma vahel koera jalutama viidud. Olime mõlemad õnnelikud. Korjasin südasuvise must be lillekimbu, kuhu rändasid kõik vähegi õitsevad taimed, mis ette jäid. Kohtasin ka sokupoissi vilja sees, koer õnneks ei märganud.

 

´´Vedasin end võimlema ja seda ikka põhjusel, et starost tuleks radost.
😀Seekord higi voolas mis kole, tahtejõud ja jaks töötasid viimase vindi peal.
 

´´Maasikad peenral ja maasikad metsas, esimene neist on natuke nuhtluse moodi, sest korjamine on tüütu, teine samas just korjamise mõttes puhas nauding. Imelik, ühed on ju kodust võtta, teiste järele tuleb minna ja otsida ja putkaid ning võsa trotsida :)

´´Natuke pettunud, sest plaan oli, eeltöö oli tehtud, vaim valmis pandud, ja siis tuli teade, jääb ära. Olin juba ca tund oodanud.
 
´´Frank Sinatra laulud, see on tänase päeva märksõna. Laps kutsus, tal olid piletid. Sinatrast olen ma alati vaimustunud, aga minu jaoks Lauri Liivi hääl,  ei kandnud neid laule välja. Tema tämber oli pisut läbilõikav, oleks palunud sügavama häälega lauljat.😀 Aga muidu oli ju ikkagi tore, sest  Johann Randaluklaveril oli suurepärane, vahetekstid muhedad, Hanna-Liina Võsa ikka oma headuses. Ütleme nii, et kui kõlas My way, mis mul tavaliselt ihukarvad püsti tõstab, siis seekord seda ei toimunud. Aga mahavisatud see aeg ka ei olnud ja õhtu parim osa oli kiirkõnd tüdrukutega koos bussijaama, ilus-armas taevas taustaks ning pidustustelt saabuvad ja pidustustele tõttavad inimesed ümnerringi.
 
´´Kevadel ootasin ja ootasin, millal meie luigeperel pojukesed tulevad, sest nad ju haudusid hoolega. Siis ühelt maalt nad kadusid vaateväljalt ja kahtlustasin, et titetegu läks untsu. täna aga olid emme ja issi oma nelja pojukesega, kes enam nii väga udusulis ei olnudki, põllul einestamas. Neil oli ikkagi hästi läinud ning minul oli nii tore nendega kohtuda.
 
``Ostsin topsi jäätist ja panin selle süüdimatult üksinda nahka. Oli hea. Kogu aeg ei pea ka olema nii tervislik, nii korralik, nii kaalutlev, nii mõistlik.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar