reede, 23. august 2024

Kolmeteistkümnes sissekanne

, Alustasime riigi asjadest ja jõudsime ringiga naaberkülla. Küll seda juttu meil jätkus :D Maailma ei muuda, aga mõne inimesega veereb see jutuke nagu lopergune uba, natuke siiapoole ja sinnapoole.

; Andeid ma austan ja vaatan imetleva pilguga. Ilveste kolmik: ema ja kaks poega on kahtlemata väga andekad. Juba esimene lugu võttis silma pisara ja pani selga tibutagi :) Jaa, see emme on neil poistel ülevoolav, aga vahva sellegipoolest. Igatahes olen valmis kuulama neid tunde :)

; Vahepeal tundus juba, et muutun Rapuntsliks, juuksurisse minekuks aega ei leia ja juuksed aina kasvavad. Paljuski on seegi alustamise raskus, ei saa telefoni võetud, et aega panna ja vahepeal oligi periood, mil argipäeviti sellist aega võtta ei olnud. Minu südamejuuksur, kellele soovin lojaalne olla, on kaugemal, seega murdsin nüüd truudust. Aga peab ütlema, et ka tema oli tore ja tööga jäin ka rahule. Nüüd on truuduse murdmise mõte juba sügavalt mõttes. Või jään siiski kahevahel käima ? :)

; On supper soe ja mõnus olnud, aga alati lõppeb see soe pauguga. Praegu koliseb ja müriseb ümberringi, see tekitab kõhedust.

; Mõtlesin, et tuleb kodune nädal, aga siis ootamatu vaba päev viis mind kodukülla, kus komistasin kirsside otsa, käisin ujumas meres sel aastal esimest korda ning mustikal ka. Ikka tänulik!

; Ja siis sain pühas rahus suurepärast olümpia avadefileed jälgida.

; Ja siis algas päris olümpia.

; Kolm sõpra hoiavad suhteid värsked aastas vaid mõne korra kohtudes. Aga nii on meil, mida kuulata, on mida jutustada ning taasnägemise rõõm on ka seda suurem.

; Ja siis tuli taevast vee uputus ja järgmine sõbranna tuli külla. Uputus ei olnud oodatud, sõbranna aga küll. Alati on miski, mis on ebameeldivast parem, olemas.

; Ja siis sain nii hea raamatuga pähe, et ei raatsinud seda mitte kuidagi käest panna. Mõtlesin igal mittelugemise hetkel ikka ja jälle Brilkale, Nitsale, Khristinele, Stasiale, Kostjale, Rosele, Mirole jt

; Pesamuna kirjeldas meie perechatis, kuidas ta üles ärkas, tööle tõttas ja siis selgus,et tund varem. Kuidas me igaüks siis reageerisime oli naljakas, kuid eks meil kõigil oli varrukast analoogseid lugusid võtta. Perekond on ühe vurhviga löödud :D

; Igal aastal on olnud viimastel aastatel sellised vastikud sügisvihmad augusti lõpu poole,  sel aastal on seegi periood varem. Väga tüütu ja vastik on miski,  mida palju saab.

;Imetlen meie  lapselapsukest, temas on üsna palju minu last ja nii teda vaadates, temaga mängides tulevad  mälust välja need 30+ tagused ajad. Ja ma ütlen mõnikord kogemata, tule emme juurde :D

; Egas nädal ilma pikema sõiduta oleks praegusel suisel aal midagi erakordset. Viisin ämma külla ja ise ka muidugi. Oli ikka tore aeg. Nad lihtsalt motiveerivad oma perekoosluse toimimise poolest. Ja see on alati liigutav.

; Minu elus vist ei ole nii palju olümpiat, kui tänavu, mitte kunagi olnud. Vaatan kõike, kaasa elan omadele. Põhjust rõõmustada on! Kõrgus- ja teivashüpete vaatamist ma nautisin eriti. Esiteks on tulemus silmaga näha, teiseks see sportlase keskendumine on vaatemäng ning kolmandaks sportlaste omavaheline ülimalt heasüdamlik suhtlemine, üksteisele õlale patsutamine. Duplantise maailma rekord oli lihtsalt imeline.

; Oli taas mustsõstrakoogi aeg, juba 22 aastat. Kooki pakiga ei saada, aga sõime ise ja tervitasime hällipäevalist telefoni kaudu. Mõtlen temale iga päev ja palun mõttes temale õnne ja õnnistust.

; Räägin neile küll, et see on minu töö ja ma aitan alati suurima rõõmuga. Aga siis on inimesel vist omakorda andmisrõõm ja ta lihtsalt ei lase end niisama aidata. Nii need maiused tulevad ja minu võitlus vähem maiustada raskendub aina :D

; Läksin vahvaid väikesi kodukohviku pidajaid toetama. Kui lapsed midagi nii suurt ette võtavad, siis see ei ole koht, mille pealt kokku peaks hoidma. Sõitsin ekstra kohale ja seal oli paras seltskond sama mõtteviisiga inimesi ees. Koogid olid väga maitsvad, ostsin kaasa kogu perele, sest täna on meid rohkem. Seega väga hästi klappis see kohviku ajastus. Kripeldama jäi aga üks ainuke valesti öeldud lause. Mõnikord on nii, et aju ei tee suuga koostööd. Mitte midagi ei mõelnud ja midagi paha ei mõelnud ja tegelikult ei öelnud ka, lihtsalt üks mõttetu lause. Samas keegi tõlgendas vist minu öeldut küsivalt. Ja mina olen enda peale tige, pole ju vaja üldse suud pruukida, kui midagi öelda ei ole, seda enam, et tegemist oli poolvõõraste inimestega. Suu aga rääkis ja nüüd süda kõneleb.

; Ja jälle kodukohvikute päev. Valisin välja ühe instagrammeri ja tema kohvikusse me suundusime.  Virtuaalne ja päris olid seda puhku üsna samad, väga armas bullerby laadne majake, palju detaile loodud ning pandud kõigesse palju hoolt ja armastust. Sõime kooki ja lapsuke mängis mõnuga. Kvaliteetaeg, on moodsalt öeldud.

;Põllul on kurgi, kabatsoki, kõrvitsa uputus lisaks vihma uputusele.  Ei suuda neist roogasid välja mõelda,  seda enam, et mõni neist on meessoo silmis vihatud toiduaine :D

; Ma ei kujuta ette, kuidas suure pere emad hakkama saavad. Tõtt öelda  olen seda ju isegi olnud, aga nüüd juba aastaid väiksemas rutiinis elanud. Igatahes oli tunne, et terve pärva tegin süüa, pesin nõusid ja ainuke jäävam väärtus oli valminud õunamoos.

; Õnnetunde loomiseks on vaja end ületada. Kardan kõrgust, sügavust. Kõrgusekartus on minus vähenenud, sain sellest aru Aluksne hiiglmama kõrgesse torni ronides. Rabas ujumine on hirmutav, sest põhjatu, tume vesi. Minnes ei olnud ma oma soorituses kindel, aga julgus sai kokku võetud ja ei olnud mitte kui midagi hirmsat. Nii et rabas ujumise ristsed on peetud ning õnnelik taasö

; Mõtlesin küll, et hoidistamisele aega ei kuluta, aga siin ma olen oma sõnu juba söönud ning sidruni-suvikõrvitsa moos, kurgid on purgis. Kreegid vaatavad puuotsast vastu, see vist ei olnud viimane hoidistamine sel hooajal.

; Hakkasin lapsele laulma ,.Meie kiisul kriimud silmad,,, aga takerdusin piip oli suus kohal, ja siis veel see tukast sugeda koht.  No ei lähe mitte. Laulsin parem kiisu läks kõndima lugu, selles ei ole kaheldavust, kõrv võib ikka haige olla ja Maie võib mütsikest ka kududa :D

; Oli jälle festivali päev. Väike mõisapark oli tuledesärasse ehitud ning oli ilmselt esinduslikumgi kui mõisaajal. Kohtasin seal ühte instagrammerit,  kellele võinuks juurde hüpata ja tervitada. Seda ma siiski ei teinud. Sest eestlane ikkagi. Etendus oli humoorikas, aga naerust rõkkama ei pannud. No sama jälle,  eestlane.  Vöi siis ikkag kuuldud naljad.

; Ilmateade ütleb küll, et selle suve viimane, aga täna oli ikkagi ilus ja soe ilm. Sattusin rohimisega hoogu ja kitkusin kõik nurgad ja muud kohad korda. Mulle meeldib ju kord,  aga kui muu elu võtab võimust , siis löön käega eelkõige umbrohule tarbeaias. Lillepeenrad peavad ikkagi olema rahuldavas korras, muidu pole neil lihtsalt mõtet.

; Intensiivsed perepäevad mõjuvad väsitavalt vaatamata sellele, et ma neid kõiki ühtemoodi väga armastan. Võtsin tänagi viimast ja jalutasin lapsukese magama, mängisin temaga tunde mänguväljakul, et nemad saaksid ajada omi olulisi asju. Minu olulised asjad on võimalik hetkel edasi lükata. Kui 2,5 ütleb mänguväljakul teisele lapsele: vaata, see on minu vanimake, kollane nagu päikene (mul oli kollane kampsun seljas), on see maailma ilusaim kompliment. Nii et mis väsimusest ja olulistest asjadest ma siin jahun :D 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar