neljapäev, 16. märts 2023

8. postitus

 

*Lumi oli suusarajad ära katnud ja pidin uued sisse suuskama. Hästi mõnus oli teha neid ringe ja mõlgutada mõtteid nii olnust kui olevast. Meditatsioon ja liikumine, kaks ühes.

*Fb jagamismänge tasub mängida. Mul küll õnne ei ole palju olnud ja ega ma ei jaga ka iga päev, aga võitsin hiljaaegu kontserdi piletid ja täna oli see päev, mil Alexela kontserdimajas mängis Budapesti mustlasorkester. Oli päris tore. Ma ju nii suur fänn ei ole, aga sellegipoolest oli meeleolukas. See aasta on üldse kuidagi orkestrite lainel, see oli juba kolmas kuulda ja näha.

*Eile õhtul hilja koju jõudmine on tänane väsimus. Aga õhtul vedasin end sellegipoolest joogasse ja olen tänulik endale selle eest. Nii lihtne on mõelda, et ei saa, ei suuda. Aga tegelikult ei pea alluma alati igale väsimuse tundele, sest see läheb üle, kui vaatenurka muuta.

*Üks minu lemmikblogija pani oma konto privaatseks. Siiralt kahju. Ta oli kuidagi nii ebamaiselt kunstiline ja huvitava mõttemaailmaga. Esimene reaktsioon oli talle kirjutada, aga siis mõtlesin, et jummal, ma ei pea teise inimese elu küljes nii kinni olema, lasen vabaks, või otsin järgmise, kelle külge end pookida :D

*Kolmas õhtu kodust eemal. Olen viimasel ajal nii vähe aega kodus. Nii on lihtsalt sattunud. Eks see mind pisut häirib küll, sest kodu on armas, kuid mulle meeldib ka osaline olla paljudes koduvälistes tegemistest, ettevõtmistes. Trenn on vaba valik, aga loobuda ei taha, kogukond on oluline ja tahan aidata, mõni etendus on vajalik juba emotsionaalselt. Tänane kogukonnavärk oli kenasti hallatud ning hea maik jäi sellest meeltesse.

*Pakkisin hommikul terve hunniku kotte auto peale, et neid järgemööda linnas maha poetada. Uuskasutuskeskus-laps, vennalaps-tädike-sõbranje. Programm oli tihe.

*Ometi kord kodune päev, mis võimaldas mingi korra taas majja luua. Kes selle korra ära viib, aru ma ei saa. Kass ilmselt :D

*Unustasin lõunaeine koju, sukapüksid läksid katki, trenn jäi ära. Pisiasjade kokkulangemiste jada J

*Väga suur tuul tõusis õhtuks. Jõudsin enne oksad oma punutise jaoks ära varuda, muidu oleks tuulega rinda tulnud pista. Aga punudes selgus, et valed oksad. Jääb siis homsesse või ülehomsesse või üleülehomsesse see punumine.

*Lumi kahaneb silmaga nähtavalt. Eilsest punumisest jäi hinge kripeldama miski, seega suundusin taas metsa uusi oksi hankima. Päris mitu tundi pusimist ja sai parem korv küll. Pisike visaduse poeg minus ikkagi pesitseb J

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar