esmaspäev, 6. märts 2023

*******

 

*Nii palju tegemisi on ilmast-ilma ja aeg kulub omasoodu. Trenni aega pole ma pikemalt endale võtnud. Täna ma seda tegin. Kartsin hullemat, no et olen rooste läinud. Aga ei olnudki.

*Talv hakkab peaaegu otsi kokku tõmbama ja mul oli suusatamise linnuke kirja saamata. Täna tegin selle ära. Lohistasin oma vanad Visu suusad kuuri alt välja ja tallasin põllule raja sisse. Sõitsin pea tunni ja tunne oli hea.

*Kui kedagi tunnustatakse, kiidetakse, siis vaatan seda alati moosivarga näoga, s.t naeratus ikka näol. See märkamise värk on tore. Kõrvaltvaatajale võin veider näida, aga mis siis.

*Täna sai nii palju ühe inimese lolluse üle arutletud, s.t et kui kaugele on inimene valmis n.ö oma tõe leidmiseks minema. Mina kardan, et ta võidumeheks küll ei saa, saab vaid probleeme juurde. Õnneks ei ole see minu probleem, mul on lihtsalt kahju tühja-tähjale kulutamise, energia panustamise pärast.

*Palju suhtlemist ja muidu intensiivne päev, aga mingid plaanid to-do listis jäid tegemata, sest ma olen produktiivne pigem üksinda, niipea, kui on keegi kõrval, läheb pläku-pläku lahti, ja aeg ongi tühja läinud. Mulisemise teemad ju ometi otsa ei lõpe.

*Valisin ära. Lihtsalt võtsin nimekirjast tunde järgi ühe kena proua ja andsin talle oma hääle. No ka mõttega, et nemad ei saaks.

*Pruukisin pisut palju suud ja olen natuke häiritud. Et ma ka ei õpi. Aga näputöö parandab alati meeleolu ja isegi iseendas pettumist. Õhtul kutsus ämm oma seltskonda ja nii see aeg läheb: ühest seltskonnast teise.

*Laste ootuses tegin tööd. Ühed olid koju oodata, teisega videokõne oodata. Ilusad ootused mõlemad.

*Saime kelgutada, kiikuda, kutsut paitada, näuguda ja määgida. Süda lõhkeb heldimusest.

*Minu naistepäev saabus ennetähtaegselt. Esiteks toimetas laps kodused toimetused ja teiseks tõi kaasa imeilusad roosid, sest õigel päeval ta ei saaks. Milline tähelepanek! Väljendasin oma tänutunnet küll, aga sellega on nii, et ikka ei näi iseenda jaoks piisav olevat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar