esmaspäev, 27. märts 2023

9. postitus

 

*Hoogu oli, indu oli ja tegin selle kevade esimese kaevetöö. Meile oli üks okaspuu siginenud ja kuna maapind on juba sulanud, panin puu mulda. Tema elujõus ma kindel ei ole, aga proovida ikka võib. Võib olla ei ole tema elujõud veel raugenud ja olukord lootusetu.

*Oli jällegi tore päev. Palju mõtlemist, et midagi ei unustaks (ununes küll), palju asjatmist ja suhtlemist. Mulle sobis hästi.

*Milline inimene paneb koera kasti ja paneb selle jõkke hulpima, pärast ütleb, et kahetseb. Seda väärastunud maailma on meil liiga palju.

*Hanede invasioon on alanud, terve taevalaotus oli nende parvesid täis.

*Sõbranna kutsus toredale üritusele, mis oli armsas restoranis. Oli õdus olemine, kuigi seltskond oli mulle suht võõras. Aastaid tagasi oleksin end ebamugavalt tundnud, aga vanuse kasvades see õnneks on muutunud. Oli teemasid, millest kõnelda. Elus esimest korda sõin n.ö toorest liha böff a la tartar. Maitses hea!

*Sopavangistus on lõppenud, vähemalt seekord sai kõnnitiir tehtud enamvähem puhta jalaga. Kohtasime luikesid, meie ustavaid paigalinde. Järv oli küll veel jääs, aga nad ootasid seal truult ja jälgisid olukorda.

*Vaipa läks ostma sõbranna, aga vaibaga koju tulin mina. Mine veel poodi :D Kodus avastasin, et üks samasugune on ikkagi puudu. Hakkasin siis helistama, et see poodi jäänud vaip ka mulle saaks. Vist saab.

*“Minu mäletamist mööda 1932. aastal lavastati ka Pal tänava poisse“, ütles Aare Toikka, kes on sündinud 65ndal aastal. :D Vaat kui pikk mälu! Igatahes teiste ebakohti tabab kõrv liiga hästi.

*Elan kaasa exvalla tegemistele. Minu meelest tehakse katastroofi toovaid otsuseid. Muutma peab, aga kas muutmise pärast ainult ja kas sellises ulatuses.

*Läksin lastele külla, et nad omakorda meile külla tuua.

*Madal talutare, memm praeb pliidil kotlette, tuba on madala lae ja väikeste akendega, kapipeal mängib väikeses vanas raadios Vikerraadio, ümberringi on rahu ja vaikus. Sellise pildi maalis mulle silmeette täna keegi. See kujutluspilt viis mind oma kodutaresse, naabrimemmede taredesse, kus oli kõik see sama: toidulõhn, vaikus ja kodusoojus. Meie argipäeva rutus on juba sellised tähelepanekud väärtus.

*Töökoha sünnipäev on mingil moel nagu iseenda sünnipäev – toredaid soove ja häid vestlusi täis.

*Võtsin taas ette kappide tuulutamise, et asjade kogust vähendada. Olen oma kraami küljes üsna kinni, see on vast ka nõuka-aja taak. Kuid seekord isegi suutsin midagigi vähendada. Vaatan, et mu lapsed suhtuvad asjadesse hoopis vabamalt. Tänase põhjal aga järeldan, et päris lootusetu pole ma ise ka.

*Tomati seemned panin mulda. Nüüd jääb ootus. Ametlik aiatööde hooaeg on avatud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar