laupäev, 8. aprill 2023

10. postitus

 

´ Töölt koju naastes ootas ees üllatus: kallis kaasa oli ukse praokile jätnud ja kallis kass oli minu vasttärganud tomatipottidega teinud 1:0. Koristasin, natuke vandusin ja külvasin uued seemned. Pahandada kallitega ei ole mõttekas.

´´Vanade asjade uurimise lainel. Mulle meeldib see. Üks tore sugulane on ära teinud suure töö, mul kulus terve õhtu selle uurimiseks, isegi mõni uus teadmine tuli. Ja muidugi inspiratsioon. Sorin siin nüüd enda mälus, et oma isa-ema lugu ka järeltulevatele talletada.

´´Eelmisel suvel kasvatas me kõrvits vaid ühe vilja ja seda ma täna tükeldasin. Väga tüütu töö, maailma kõige tüütum vist. Õnneks on telefonil mikrofon ja hands free ning vestlus Õ-ga pisut leevendas seda tüütust. Eks mina helistasin ja mina kuulasin, tema sai end tühjaks rääkida. Igatahes kõrvits sai tükeldatud.

´´Trenn ja saun sattusid ühele päevale, väga hea kooslus. On nii suur rõõm, et sellised võimalused on olemas.

´´Mitu poolikut projekti on pooleli, tahtsin neist ühega lõpule jõuda, aga takistused, takisitused...

´´Seda lumelaadungit, mis ööga sadanud oli, ei oodanud teps mitte. See oli nüüd talve ei tea mitmes tulemine. Eelmise lõppedes sai aias juba pisut toimetada ja see sünnitas mõttelendu, et mida ja kuidas sellel aastal aias toimetada. Nüüd võib aiamõtted taas pausile panna.

´´Võib olla on see vananemise märk, et otsid kontakti sugulastega või vastupidi, sugulased otsivad sind. Hiljutine telefonivestlus asendus nüüd silmast silma kohtumisega. Väga palju juttu oli meil, vaatasime vanu albumeid ja ajasime arupeale, kes on kes. Tore oli taas. Igatahes minu vaim sai innustustust juurde.

´ Sünnipäevad on väsitavad , see on vana tõde, eriti siis, kui oled tegija ja toimetaja rollis. Aga lähedaste heaks ikka, tänutäheks või nii.

´´Olen nüüd sattunud ajalooliste lugude portsu otsa lausa. Nüüd neid kirja panna juba mitu, proovin neid elusid omavahel mitte segamini ajada.

´´Ma vist olen seda bowlingu palli kunagi enne ka prooviks veeratanud, aga kui nüüd mänguks läks, oli äge. Muidugi ma nii väga skoori ei teinud, aga tekib hasart ja mõtled oma tehnika üle ja proovid ikka paremini.

´´Kuidagi liiga harvad on need kutsaringid, sest lihtsalt nii palju on muud elu. Täna aga tegime taas tiiru ja meil oli imetore koos kõndida, ikka nii et algub on tema tirija rollis, koduteel mina.

´´Külmatunne, kraadisin, palavik 35,5. pisut nagu vähe. Järgmisel päeval sai sellest juba 38,5. Ei võitnud mu organism seda viirust. Nüüd rullin end ühe diivani pealt teise peale ja proovin end tervemaks saada. See on keeruline, sest letargiline uni kipub kallale, pea valutab – tunne pole hea. Õues on aga imeilus ilm, aknast nägin kirju liblikat, esimesed kevadekuulutajad-motikad sõidavad maanteel, kärbsed hiilivad akna taga ja kass on neid nähes hullumas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar