neljapäev, 4. mai 2023

12. postit

 

*Jaotan-laotan oma õhtuse aja õuele: kaevan, tassin mulda, korrastan peenraääri, vean kuivanud oksi – kõike natuke, et tüdimust ei tuleks. Tööd nimekiri on siiski endiselt pikk.

*Tund enne und loen harjumuspäraselt. Tegelikult tahaksin lugeda, aga silm vajub kinni juba enne 10 minutit. Nii on see lugemisejõudlus ikka väga väike.

*Solsidan on ilmatuma tore ülevõlli seriaal. Selliseid ma vajan! Täiesti ajulage kohati, nii humoorikas, et naeran üksinda valju häälega. Naer ju peaks maailma päästma, äkki päästab see Solsidan mindki J

*10000 sammu oma kodu õuel oli õhtuks niikui nipsti tehtud. Kusjuures kindlasti rohkem, sest telefon ei olnud mul koguaeg taskus. Toimetamist meil jagub. Ja täna oli veel topelttoimetamist, sest lapsed, ja nende heaks ma jooksen rõõmuga.

*Unustasin mälumängu! Milline kurioosum J

*Tegin elus esimest korda falafeleid. Tulid välja küll, aga mitte nii nagu nende originaalmaa köögis. Aga olin rahul endaga ikkagi, viitsisin katsetada, seegi on uhkuse asi.

*Plaan oli sel aastal lillepotte, mida vaja kasta on, mitte nii palju tekitada. Aga taimi saabub siit ja sealt ning kuhu need lillepotidki nii saavad jääda. Plaane vist ei ole vaja siiski teha.

*Sünnipäevaga peaks selle aastaga vist kõik olema. Viimane pidu on nüüd peetud. Või mis pidu, mingit pidu pole ma kunagi pidanud. Ettevalmistamine ajaks mind lihtsalt stressi ja sellepärast ei ole ma kogu suguvõsa ja sõpru mitte kunagi korraga kokku ajanud. Külalisi võtan vastu sellegipoolest. Ja eks siis tuleb ka mässata söögi jms-ga, aga iga seltskonnaga eraldi kokku saades saab personaalsemalt mõelda ja läheneda ning kuidagi toredam on. Mis on ju sünnipäeva mõte J

*Mõnikord mõtlen, et mis teeb inimesed närviliseks, kannatamatuks, agressiivseks? Kas kiirus või loomuomane närvilisus? Ootasin peateele pööret, aga autode voor tuli paremalt ja vasemalt ning minu manöövri kohta ei tulnud. Tegelikult korraks oleks olnud, aga magasin maha. Kuna minu seljataga oli üks kaubik ja tema ka seda minekukohta märkas, siis sain närvilise tuututamise osaliseks. Muidugi ei oota me seal teel praegugi, mõne minuti ootamise järel saime ka peateele, kus siis see kaubikuhärra minust närvilise möödasõidu sooritas. Muidugi mine, kui sul kiire, ütlesin omaette. Olgu pedaal sulle kerge!

*Mees teatas, et tema tänase päeva tööd on tehtud ja tema puhkab. Mindki oli see linnakäik väsitanud, ning loiduse tunne oli olemas. Aga õues nii palju toimetamist ja otsustasin vaid veidi seda teha, mis päädis 4h rügamisega.

*Ta valis minu numbri ainult kogemata ja sellele järgnes pikk kõnemaraton. Aga nii tore on vanu suhteid taasäratada.

*Maainimese pühad kulgevad aias. Olin ekstra tubli ja tegin nädalaku ühe päevaga. Mõneks ajaks on siis sellest rahu. Muserdab taas kord külm kevad. Muudkui kata ja mässa nii taimi, kui ennast ka. Isegi maikuu lund on tulnud. No mis aiandusest siin juttu saab olla. See on vaid võitlus.

*Kui palju peaks teisele inimesele nõu andma, kui ta seda küsinud pole. Kas on viisakas kõrvalt kommenteerida teise töö otstarbekust või ebaotstarbekust, ajakasutuse otstarbekust. Kusjuures see kommenteerija tegeleski paar tundi kommenteerimisega, seega ajakasutus missugune.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar