esmaspäev, 12. juuni 2023

13. lugu

 

*Meil on plaanid, aga need plaanid on asjaolude tõttu sunnitud arvestama kellegi teise plaane. Nii on meie plaanid veidi ootel, mis tähendab, et ma rikun omakorda kellegi kolmanda ja neljanda plaane, sest nemad omakorda ootavad minu plaanide kulgu.

*-7,5 näitas termomeeter, kusjuures see näit oli maapinnast kõrgemal, Selline mai kuu meil. Termomeetri passimise pärast on mul uni ka hüplik, õigupoolest on mure kasvuhoones toimuva pärast. 4 kihti katteloori päästis seekord, aga kas ma jõuan seda katmise tööd igal õhtul teha?

*Mees ütles, et paneme kartulid külmkappi, nii me tegimegi, panime kartulid maha. Tööinimesed vaatavad vaba aja graafikut ja kui siis on võimalus, siis teevad töö ära, ei mingit juurt ega vart ning kuuseise ka mitte. Seekord ei õitsenud isegi toomingas. Aga loodame parimat, seda me ikka võime

*Nüüd on tükk vett merre voolanud, ikka terve kuu ja rohkem. Inimesel ei ole aega ja pole seda ka võtnud, sest nii palju on olnud tegemisi, käimisi, olemisi, reisimisi. Vaatasin eile oma instagrami postitusi ja pean tõdema, et olen ikka üks õnneseen küll, ma olen nii palju viimastel aastatel reisida saanud, nagu teeksin nüüd selle tasa, mis kunagi tegemata jäi. Eks toona oli põhjusi mitteminekuks, olgu siis kodu või välismaal, palju: lapsed väikesed, rahakott tühi, elukaaslane mölakas, motivatsioon madal, algatusvõime väike ja ka teadmatus ning oskamatus. Ma isegi ei unistanud kusagile minekust. Istusin oma mätta otsas ja ei osanud paremat tahta. Õnneks see muutus. Nüüd on lapsed juba need, kes mind mõnikord kaasavad, töökoht see, mis vahest võimaldab ning ma ise olen ka kasvanud julgemaks, targemaks, ettevõtlikumaks. Viimasest reisist on power sees ja kodus toimetamiseks on ka hoopis teine energia võtta. Nii tänulik!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar