esmaspäev, 10. juuli 2023

17. postitus

 

*Sata-sata vihmakene, tuul ka nii vali, et pükste jalas püsimine on keeruline. No veitsa pahandust ta tegi küll õue peal, aga mis seal ikka, ju toibuvad mu lilled, panged saab ise paika panna ja vanad paju oksad jõuab ka kokku korjata.

*Hiljuti kaasa kaotanud naine ütles, et kui ta mõtlema hakkab, keerab oma mõtte mujale, nii ei tunne kurbust liiga palju. Ma ei tea, minu mõte kipub ikka halva uudise peale minema, kuigi, et pole täpselt teadagi, mis on. Kuidas seda mõttelõnga keerata?

*Trobikond vananevat sugulast said kokku. Sain olla seal pesamuna, hea tunne oli J Kuulasin kõrvad kikkis ja panin nii mõnegi loo endale kõrvataha. Olen tähele pannud, et vananedes inimesed kuidagi ei viitsi või ei jõua enam üksteist kuulatada, ja mina ei oska rääkida, kui keegi oma juttu omavahel ajab. Vat see mind häiris veidi, aga 3h läks siu-vipsti mööda. Ja kuna aeg ei olnud veel öösse jõudnud ja rand oli lähedal, siis kuidas ma saan olla, kui kasvõi korraks pilku peale ei heida. Ikka heitsin mõne pilgu ja lasin tuulel endale puhuda.

*Maasikatel on haigus kallal, see on vist peamine põhjus, miks neid nii vähe saan. Küllap ma jonnin veel nendega edasi, mis siis, et hooaeg teeb nukraks, aga äkki järgmine on parem?

*Sain kurbuse-šoki mitmeks päevaks. Selleks šokiks oli vaja kuulda teatrietenduse ühte lauset, mis oli öeldud helluse keeles, ja isiklikku tausta. Nutsin südamest, küllap ka kõik seni nutmata pisarad vallandusid. Ma ei olnud kindlasti ainus lohutamatu, mitte et see mind aitaks. Ilmselt on vaja rohkem nutta, siis ei ole iga öeldud lause nii suure mõjuga.  

*Ärkasin paistes silmadega. Tahtsin oma emotsioone jagada ja kirjutasin paarile sõbrannale. Üks tuli kohale ja kuulas. Teiste tagasiside oli nutunägu, mitte et ma oodanuks kaasatundmist vms, kuid üksainus lootust sisendav sõna oleks kena olnud. Ma ei ole kindel, et ma isegi teiste ootustele oskan vastata. Seekord olid mul tõesti ootused.

*Kurbadele päevadel otsa pisut paremad päevad. Saime uuskasutada kolm aastakümmet seisnud kleite, kiikuda, lambaid sööta, maasikaid maitsta, mustsõstraid põõsalt suhu pista, raamatuid lugeda, kassi paitada, koormaid vedada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar