teisipäev, 9. september 2014

Kingitus mitte millegi eest



Kingitusi saada on tore. Mäletan, et kui olin väike ja ootasin linnas käigult ema, oli ootusärevus alati suur, sest midagi tõi ta alati mulle ka kaasa. Olen püüdnud seda ka oma laste puhul järgida, kuigi linnaskäik pole ammu enam mingi harv ja haruldane sündmus ja tavaliselt võtan ikka lapse ka oma käikudele kaasa. Aga ootuse-elevus jääb ja see on magus.

Hiljuti sain niisama, mitte millegi eest kingituseks potikese paprikaga. Kurb on see, et ise ei ole ma vist mitte kunagi selle peale tulnud, et ka näiteks kolleegile võib midagi lihtsalt niisama viia. Kasvõi sellepärast, et ta on olemas ja on tore päev ja mul on mida jagada. Ja see oleks ju nii armas. Seega arenemisruumi on veel küllaga ;)

Et pott koduga kenasti harmoneeruks, sättisin potiümber kardinakangast ja killukesest pitisist ümbrise. Nüüd jääb oodata veel saagi valmimist ehk siis uut kingitust saagi näol. 
Materjalid ikka taaskasutus.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar