teisipäev, 2. september 2014

Köögitarvikute tops

Indu, teha midagi näpuvahel, mul jätkub. Aga kahjuks on  aeg see, mis pitsitab ja päevast niipalju, kui ise tahaks, nokitseda ei lase. Sellepärast ka sellised väiksesed asjad õhtutundidel valmivad (näib küll vabandusena :D). Õhtud hakkavad küll järjest pimedamaks minema ja teler on aasta pimedama poole programmidega alustanud. Millegipärast suvel ei tule meeldegi, et toa nurgas on ka televiisor. Sügisel saab esimese asjana peale äratust teler käivitatud. Ja nii ta siis ka sageli taustaks muliseb ja laseb minu väikeseid nokitsusi teha.

Viimane väikene tegemine on topsi heegeldamine. Aasta tagasi oli mul ka topsi vaimustus. Seekord sai heegeldatud šaslõkiämbri ümber ja väike heegelpits lisab veidi armsat olemist juurde. Pudi-padi mida topsidesse poetada mul jätkub :D See tops nagu näha, hoiab köögitarvikuid, mida on alati topsi seest lihtsam kätte saada, kui mööda sahtleid taga otsida.


2 kommentaari:

  1. Väga hea viis organiseerida köögis igasugu vidinaid. Jätan meelde:)

    VastaKustuta
  2. Ei neid topse pole vist kunagi liiga palju. Sinu topsike näeb kena välja ja tekitab isu midagi teha....kui jah, oleksvaid rohkem seda va ajaraasukest :) Mind isegi sügistalvel telekas suurt ei paelu. Eile näed unustasin jälle oma ainsa seriaali, mida ma vaatan, ära :( Downton Abbey.

    VastaKustuta