teisipäev, 29. september 2015

Kes täidab täitumata unistused



Minu täitumata unistusi ei täida vist minu lapsed ka, või mine tea?! Enamasti on nii, et mingil ajal proovid küll peale suruda või suunata neid hobisid, mis endale meeldivad, nii tasa ja targu, kuid lõppeks tegelevad nad ikka sellega, milleks endil huvi on. 
Üheks minu täitumata unistuseks on olnud osata mängida kasvõi ühte pilli. Senine oskus piirdub mul vaid ühekordse mandoliini looga „Meil aiaääres tänavas“ :D Mandoliinimängijat minust ei saanud. Ilmselt ei olnud huvi, ja ma ei mäleta ka, et keegi oleks väga peale sundinud ning kindlasti oli see õpetaminegi selline ühekordne, millest ei saanudki kasvada välja midagi suuremat.
Tüdrukud olid musikaalsed ja kiired õppijad. Üks harjutas flööti ja teine süntesaatorit. Paraku pärast algkooli lõppu ei olnud enam õpetajaid ning kõrvalises elukohas ei tekkinud ka muusikakooli võimalust. Usun siiski, et suurimaks takistuseks on olnud tahte või sellesuunalise unistuse puudumine.
Kõige lähemale on mind minu täitumata unistuse täitumisel viinud pesamuna. Temal on üks osa muusikakoolist isegi läbitud, kuid sisemist sundi ka temal ei ole olnud ja sel aastal tegi oma valiku hoopis teisel, spordi suunal. Eks selleski vallas on minu unistused täitumata. Kui hästi läheb, läheb ehk õnneks :D
Alloleva video põhjal võib küll väita, et nende kuttide emade unistused on elluviidud :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar