esmaspäev, 21. september 2015

Müstiline pealesattumine



Ma isegi ei tea, kas on olemas telepaatia, müstika jms – tundub, et siiski on. Lugesin hiljuti ühte minu sarja raamatut. Raamat mulle enamasti meeldis, aga kuna ta oli tulvil autori isiklikku elu ja näis, et tegemist on eriti tugeva, jõulise ja teisi allasuruva isiksusega, siis uudishimu ajel vaatasin facebookist üle, et mis lugu selle kirjutajaga siis võiks olla. Ma tean, et paljud vaatavad ja sisustavad oma aega teiste fb uurimisega.  Võõraid ma tavaliselt küll ei vaata, aga ma ei teagi, mis mulle sisse läks. Küllap ikka uudishimu, mis muud ja ilmselgelt on mul liiga palju vaba aega :)
See, mis ma leidsin,  kuuluks nagu  müstika valdkonda. Klõpsasin lahti selle inimese fotod ja mis ma näen, ühel pildil on talvine meie majapidamine??? Kõhus hakkas kohe keerama, et mida ? Kuidas see võimalik on? Miks keegi võõras pildistab meie kodu ja paneb selle fb-sse? 
Samas ei ole sellises pildistamises midagi erilist, ka mina fotografeerin mõnikord imelikke asju ja meie kodu on ilus, seega ei ole imeks panna, kui keegi võiks tahta sellest eemalt pilti teha. Lisaks ei ela me ju metsa sees, nähtamatus paigas.  Imelik on aga see, et  Eestis on tuhandeid inimesi, kellel on facebook ja mina satun ühele ja sellele ainsale, kes on meie elamist pildistanud ja selle fb-sse üles pannud???

Veidi mõelnud ja pilti uurinud, jõudsin küll järeldusele, et ilmselt on pildistatud loojuvat päikest. Kuigi ka pilt meie kodu hooneteansamblist ei ole paha. Müstika sellegipoolest!!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar