pühapäev, 17. aprill 2016

Kollaste lilledega uude ...



Üks aasta läinud justkui lind, kuid õnneks ikka jätnud samaks mind. Väikeste variatsioonidega muidugi - mõni korts, mõni hallim juuksekarv, kuid Facebook ütles, et minu hing on 28 aastane. Küll Facebook juba teab, ja nii ongi ;)
Ega mulle mu enda sünnipäevad enne selle õige päeva saabumist just mõtetes üldse ei meeldi - liiga palju mässamist on hirmutav. Ma ei ole ka seda tüüpi, et läheks Selverisse ja ostaks kõik vajamineva sealt. Lihtsalt loomus ei luba ja nii pean juba mitu päeva ennem koristama-vaaritama hakkama, ja seda isegi siis, kui midagi suurt teha ei plaanigi. Seekord oli vaja teha kooki tööjuurde ja koju ning külaliste saabumiseks elamine esinduslikuks. Seega valmis koguni kolm kooki ja koristamine päädis isegi akende pesuga. Kui tegemise käigus tundub alati, et kõike on liiga vähe ja oma tegemistega ei jõua valmis, siis  tegelikkuses sai plaanitu valmis õigeaegselt ja kõike sai muidugi liiga palju.
Sünnipäeva päev oli imetore, kellele ei meeldiks olla tähelepanu keskpunktis vähemalt aastas korra. Palju sain lilli ja kommi ja kallistusi ja häid soove, kusjuures üldine foon oli kollane, nii kommikarpidel kui lilledel ja soovidki olid päikeselised. Loodan, et minu puhul kehtib kollase värvi tähenduse parem pool.
Nii et uus algus jälle :)
Kuigi kingitud lillede värvis domineeris kollane, sai kokku ka selline kena värvide kooslus.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar