kolmapäev, 3. mai 2017

Eile nägin nii mõndagi



Siis kui ma tubli olen, teen mõned kiiremad kõnniringid. Hetkel on seda lausa lust teha, sest päike särab taevas ja annab hoogu juurde.Eilsel ringin nägin (panin tähele) nii mõndagi ning minu ring võttis aega rohkem kui tavaliselt.
Kõigepealt need värvid, mis praegu looduses on, on nii meeldivalt mahedad ja ilusad :)

Siis jäi silma vareste koosolek kaselatvas. Tegelikult oli neid seal rohkem, aga inimese lähedus vist pelutas neid.
Vaatasin konnaga tõtt, ootas teine oma printsi vist, igatahes mind ta ei ooodanud, sest mulle ta mingit tähelepanu ei osutanud :)
Varsakabjad olid üleöö õitsele puhkenud, viimati nägin varsakapja õitsemas mullu oktoobri lõpus.
Päikest oli nii palju, et tema killukesi jagus ka vette ;)
Pildistada ei jõudnud ühte neljajalgset, kes minu eest, küll veidi eemalt, üle tee vupsas. Ega ma ei jõudnud märgatagi, kas tegemist oli rebase, hundi, šaakali või koeraga, igatahes selles kohast kus see loomake metsa putkas, panin kiirema käigu sisse. Hirmu silmad on ju suuremad ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar