neljapäev, 18. märts 2021

Viies: neljapäevast neljapäevani

 

11.03 Hommikul parandasin eilse vea ja eilne sünnipäevalaps sai õnnitletud täna. Seda mälukest on raske joonel hoida kahel juhul:  kui on kiire ja kui on liiga hall argipäev. Praegu on see viimane. Kodune hädapärane suusarada pakkus õnneks siiski hingele ja kehale midagi. Karta on, et see oli viimane kord, sest mõned künnikamarad olid juba välja sulanud.



12.03 Vihma sajab. Vend helistas, rääkisime koroonast. Helistasin tädile, jutt ikka koroona. Kuulasin ühe instagrammeri live ja jutt ikka koroona. Hea on öelda, et ära siis räägi ja kuula, aga raske on ise ka hoiduda ja mis teemat meil siis muud ongi. Tegelikult ju on ka. Vaatasin meie koolipoisi tulemusi, mis olid ju üldjoontes ok, aga sealhulgas oli ka mitte-oke ja siis ma mõtlesin, et ma ei peaks üldse vaatama ja mitte mingeid ootusi seadma, sest on see ju tema elu ja tegemised ning tema võiks muret tunda. Ma tean, et olin ise sama lohe, ja see et ma lohe olin, ei ole minu elu arvatavasti nii väga mõjutanud. Aga ikka tahaks, et laps oleks see parem lohe. :)

13.03 Kõik me ihkame välismaale. Tädi mul pahandas oma tuttavate pärast, et mis välismaahaigus neil küll on, et nad peavad praegu ringi rändama. Tunnistan ausalt, tahaks ka, aga mina lihtsalt ei riski raha kusagile kinni panna, kuhu ma võib olla nagunii minna ei saa. Igatahes ihkab  koergi meil välismaale. Täna juhtus nii, et oma territooriumilt, mis on 1,5 ha suur, ta välja sai ja seda välismaailma uudistamas käis. Mina olin muidugi murest hullumas, sest olen näinud küll neid otsimiskuulutusi, kus koer on kaduma jäänudki. Õnneks oli meie paharetil vaid väikene visiit naabrite poole ja siis saabus saba jalgevahel koju tagasi.

14.03 Plaanisin laisklemise päeva, sest toad korras, eilne ahjupraad pool söömata, pesud pestud. Mõtlesin, et loen ja jalutan. Aga läks nii, et küpsetasin korpe, tegin natuke tööasju, jalutasin ka ja raamatut, mida lugeda plaanisin, ei lugenudki. Kuidagi nii lihtsalt libiseb üks päev õhtusse.



15.03 Emakeele etteütlust tegin elus esimest korda. Ma ei saa aru, kuidas nii kiiresti kirjutada saab? Jah, ta kordas neid lauseid korduvalt, aga paluks ikka üks lause ära korrutada ja siis järgmise juurde. Muidu jäin üsna rahule, vaid esimene imelik lause sai komasid valesti. Lausa vihane olin selle õieti peale, mis mõttes sobisid mõlemad õigesti/õieti. Selle koha peal oli absoluutselt õige õigesti.

16.03 Täna kõndisin palju, üks ring enda jaoks, teine 5 km kutsa õnnelik-olemiseks. Oli teine rõõmus küll, nuuskis ja tõstis jalga usinasti. Ja ise olin ka rahul, sest hommikul oli ilus udumaastik ja õhtupoole säras päike. Luiged ja sookured olid saabunud ning ka pardid otsisid kohta, kuhu maanduda. Küllap nad mõne kraavi ikka leidsid, sest vett neis jagub. Järv on veel jääs. Rohenäpp sai ka minust välja, sest tomatiseemned said mulda, ning ka herneid panin köögiaknale, et siis neid idukesi näpistada võileiva peale.




17. 03 Kui üks päev sportlik, siis teisel päeval toss väljas/ minu vanasõna J Ma ei tea, kas kellelgi veel on sama lugu?  Täna haigutan ja uimerdan ning nii see päev õhtusse veeres.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar