neljapäev, 13. jaanuar 2022

Teine nädal

 

*Kõik need lahkumised, mida ümberringi nii palju on, mõjuvad tahes tahtmata hapraks tegevalt.

*Oli tore ja väsitav päev, kuid ise ju seda soovisin ka. Lapsed on toredad, aga väsitavad samuti. Kuidas ma siis ei jäta mäest alla kelgutamata, kui laps tahab, ikka teen ja ronin järsakust järjekindlalt üles. Alla lasta oli lõbus, lund lendas näkku ja hoog oli vinge. Ja kui lapsed tahavad, siis viin nad  veel samal päeval ujuma, sest mulle endale ju meeldib ka vesi, aurusaun, massaažijoad. Ja muidugi meeldib mulle, kui lastel on fun. Fun ei ole küll see omavaheline kemplemine, jauramine, vaidlemine, togimine. Paluks jah-justnii lapsi, kes alati sõnakuulelikud, kukupaid igal sekundil 😀See oli küll nali, sest õhtu lõpuks on kõik eelnimetatud pahed unustatud.

*Programm „vanana“ jätkub.  Täna oli õnneks taas ilus ilm ja sahalükatud valli sisse sai onni ehitada, mõni „igav“ tuli ka sekka ja natuke riidu ja leppimist, kuid see kõik käib elu juurde.

*Suur sadu tõi lund palju juurde, kohati tuli selliseid vesiseid helbeid. Õuele kerkisid lumememmed. Õhtul hilja tegime talvesõitu mööda lumiseid külavaheteid ja see sõit oli igati ilus. Aktiivne nädalavahetus sai otsa.

*Elektriarve oli meilgi kaks korda suurem, kuigi istun õhtuti vaid ühe lambi valgel, iga päev ei keeda ega küpseta. Täna tuli see teemaks kellegagi, kes ütles, et temal jagus tarkust valida kindel pakett. Hmm, tundsin, et ju ma siis olen see loll oma börsiga.

Õhtul helistas kunagine hea sõbranna, kellega elud on eraldi veerenud. Oli hea teda üle pika aja kuulda, kõik pereliikmed v.a kass ja koer said üle räägitud.

*Ees on nii palju, et ei teagi, mis järjekorras alustada, tahaks ikka õigest otsast. Kõige alustuseks suusatasin pimedal ajal paksus lumes oma kodu ümber. Püüdsin suusaradu sisse tallata oma paarikümne aastaste suuskadega. Abiks ikka.

*Jälle kiskus sulale, ilmad on nii muutlikud, kord suur sula ja siis suur miinus. Minu pimeduses suusatamine õnnestus ka täna, sest lumevalgus on ka valgus ja näitab raja kenasti kätte. Rada oli selle sulaga muutunud pisut tihkemaks. Ega ei oskagi muud arvata ei maast ega ilmast. Hetkel on mul köitev raamat käsil, isegi teleka klõpsutasin kinni, sest elekter ju.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar