neljapäev, 24. märts 2022

12. nädal

 

*Hästi intensiivne ja väsitav päev. Kogu virr-varrist käis õhtul pea ringi. Aga mulle ju meeldib olla aktiivne, kasulik, tegus, seega kannatan siis ebamugavused ära. Siiski see intensiivsus nõudis seekord suuremaid ebamugavusi. Kodus pidin hommikumantli ja villasokkidega teki alla pugema – kütmine lihtsale ei mahtunud enam päevaplaani.

*Ei kontrollinud, kas on taime või juure päev, kuid tomat, porru, basiilik, taketes, pruudisõlg saavad alustada oma elu. Loodan, et seemned on idanemiseks küpsed. Eile põletasin tööjuures küünalt ja täna kargas pähe, kas ma ta ikka ära kustutasin? Egas midagi, pidin autole hääled sisse panema ja kontrollima minema. Ega ma rahulikult ikka olla ei oleks suutnud. Kustus oli.

*Beebsu toodi korraks hoida. Oli nunnu ja nii armas olemine. Aga ei kujutaks enam ette 24/7h hoolt ja valves olemist. Sellepärast vast vanemad naised enam lapsi ei saa :D Minu hoiult viidi beebsu mõne tunni pärast minema ja  vabadus taastus.

*Vedasin end hommikukarguses kõndima ja nägin kuute armsat Bambit. Tasuvad ära need hommikused kõnnid ja eneseületus. Hommikul on enda kiirkorras virgeks tegemine üsna keerukas, või siiski vähese harjutamise viga. End teades, ega ma seda pikalt ei suuda harrastada  ning küll ma taas põhjuse leian, mis mitte minna :D Päevane põnevus kuulus laskesuusatamisele. Ilma kommentaatorite kildudeta oleks põnev,  aga vürts jääks puudu. Õhtul mõtlesin pingsalt, mida ma teen. Näpud sügelevad, aga ei tule ideed, mida nende näppudega teha. Kah probleem :D

*Üle pika aja jäin hilisõhtust filmi vaatama. „Postkaardimõrvad“. Isa uuris oma tütre mõrva. Ja mina ootasin poega koju. Kuidagi õudne oli. Aga poeg tuli.

*Ammune hea tuttav astus läbi. Rääkisime kõik pereliikmed üle nagu ikka, kui  näeme või helistame. Kaua polnud ju näinud, ja ei ole enam üksteise tegemistega kursis. Aga huvi on  ja rõõm nägemise üle ka olemas. 

Õhtu möödus ebaharilikus võtmes, pidasime teise inimese sünnipäeva kolmanda inimese elamises. Oli vaikne ja hubane. Kui mul olid ka väikesed eelarvamused, siis need kohapeal haihtusid ja tõdesin taas, ära eelda, ära pane endale eos mingeid piiranguid ja arusaamu ette.

*Katsetasin uue trenniga, kui seda tantsulist liikumist nii võib nimetada. Oli üsna tore, eks siis aeg näitab, kuidas kulgeb. Muidugi venis päev taas pikaks, aga kompromisse peab tegema, muidu ei oleks miski võimalik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar