neljapäev, 20. oktoober 2022

40+

 

*Videosillad on geniaalsed leiutised, kui ühel sillal minu häält ei kostunud, siis rändurpojaga sain pikalt vestelda. Isegi raamatutest, mis on midagi uut siin maapeal.

*Ema ütles kunagi, et kui aastatele tagasi vaadata, on nad möödunud linnutiivul. Nii ongi, aega kotti ei pane ja see tajumine ongi vaid viiv. Kuigi et jah, minu tädike ei kurda aastate lendamise üle, või ta lihtsalt ei vaata tagasi.  Samas tulevik on vast veidike temalegi hirmutav, igatahes ta tunnistas realistlikult: „Kas ma poole aasta pärast saan ise hakkama?“ On ju liikumine 90ne poole. Mina usun, et ta saab, sest see vaimuerksus, visadus, mis temast õhkab, ei lase alla anda. Tahan mõelda, et äkki olen mina ka mingi kübekese enda omadustest temalt pärinud.

*Sompus ilm. Hommikul tundsin end ilmale vastavalt. Päeva peale läks paremaks. Aga kuklas närivad need õuetööd, mille tegemiseks sugugi aega pole: küüslaugud mulda panemata, kokkuostetud lillesibulad mulda panemata, lillede pealsed maha lõikamata, punapeet maas, paprika kasvuhoonest üles kaevamata ja pottidesse istutamata, õunad puualt korjamata…

*Suur torm jättis meid õnneks puutumata, kuigi tuul oli üsna vali. Ainuke pahandus oli tühi lillepott keset õuet. Toas teeb vallatu  kiisu pahandust, aga ta on liiga armas selleks, et temaga pahandada. Nii ma siis pühin lillepottidest väljakraabitud mulda kokku, korjan laiali veetud pisiasju, küürin käpajälgi, sest üks kass arvab, et märg kraanikauss on ka see koht, kus patseerida.

*Täna purunesid nõud, hommikul kahvel, õhtul tass. Aga muidu oli lõbus tööpäev. Nalja peab ikka ise ka tegema ja mõnikord on kohe tuju selline, et nali sünnib eimillestki. Kodus lõikusin viimases valgevarus lillepealseid. Üle meie kodu lendas suur-suur hanede koloonia. Neid oli mitmes jaos, mitmed kolmnurgad. Ma ei usu, et on olemas inimest, kes lindude rännet kuuldes-nähes pead taevasse ei pööraks. Oli lummav vaatepilt.

*Ma ei tea, millal see päev tuleb, mil ma olen 100% tähelepanelik, ei loe valesti, ei vaata mööda, ei tõlgenda omamoodi. Täna oleks pakiautomaadist 20kg koerasööki tagasi poodi läinud, sest ei osanud sõnumit lugeda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar