neljapäev, 27. oktoober 2022

41 nädalat

 

*Tark tahaks kogu aeg olla, aga see va mälu veab alt. Kuigi et ega tarkusel ja mälul vist ka üksühele seost ei ole, olulisem on oskus tuletada ja seostada. Igatahes maailmas on infot nii palju, et suur enamus jookseb lihtsalt kõrvust mööda, teine osa mis ongi kõrvade vahele kinni jäänud, kipub ka meelde tulema viivitusega. Tänane mälukas oli just selline, kui vastus antud, siis mõistus hüüdis: kabehirv. Et see ka sekund varem ei võinud juhtuda.

*Üks mu ideevälgatus võeti hästi vastu. Olen selle üle väga rõõmus, et sain esitlusega kenasti hakkama, et ma ei puterdanud ja kõik kulges loogiliselt. Õhtul saabus laps oma lapsega. Selline tore päev.

*Suht nukker on Pärnu sügisel, vaid varesed ja mõni üksik uitaja jalutasid rannas. Ilm oli tuuletu ja soe oktoobri lõpu kohta ning jalutada oma kõige väiksema numpsikuga oli hästi mõnus. Supelsaksad seevastu olid endasse vaatamata sügisperioodile loonud sellise aura, et seal rahva puudust ei olnud. Eks ta ole, interjöör on ilus, menüü isuäratav ja need koogid ning teenindajad on samuti kiitust väärt. Kui miski on kvaliteetaeg, siis seda see kolme põlvkonna koos einestamine oli.

*Raha poodi jätta on mõnikord üllatavalt hea. Ma ei mõtle siinkohal toidupoodi, see on eluline tarvidus ja igapäevane tegevus. Aga näiteks kassitoidule matt, kassile kraapimistekk, aknapesuhari, sokilõng, öösärk, neid ei osta igapäev ja eks need kassiasjad ongi puha emotsiooniost. Seekord oli nii tore olla spontaanne ja laadida korvi asju ilma suure sisemise tsensorita.

*Lausa ära väsitas intensiivne kodu koristamine. Aga kes käsib tööpäeviti vaid tuulata kodus, võiks ju igapäevaselt olla enda järelt ka hoolas koristaja. Kuid ma ei suuda ja ega vist ei pea ka. Samas tahaks, aga on nagu on.

*On natuke naljakas, kui oma laps loeb enda lapse hoidmiseks vajalikke sõnu peale. Ma ju kolmekordse kogemusega. Kuigi et jaa, ma mõistan, iga lapsega kasvad ikka koos ja iga laps ongi isemoodi. Õhtul tuttu jäämisel ikkagi minu meetod töötas hästi.

*Suure uhkuse ja tänutundega me mängime, sööme, krooksume, roomame, laliseme ja laulame.

*Elan rolli sisse üha enam. Kuigi tänane päev oli topelt väsitav, sest külalised. Tüüpiline eestlane olen minagi, tean, et meile ei tulda tühjade kätega, kuid millegi pakkumise plaan on mul ikkagi valmis. Bookisin oma ahju kartuleid-kotlette täis, aga ajastus oli veidi kehvake ja jäin ajahätta. Ka see, et plaadid üksteise peal, ei aidanud mitte küpsemise kiirusele kaasa, sest üks plaat hoidis teise sooja kinni. Ka lapsuke ei olnud ärgates parimas tujus ning rahvast täis tuba morjendas teda omakorda. Ööks olin sellest möllust väsinud küll, aga rõõmus ka jällenägemiste üle.

*Täna saime olla omas mullis. Ikka lauldes ja mängides (topsi sisse ja topsist välja).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar