reede, 9. mai 2014

Peidetud klaas

Olen tohtutes kogustes ideede kokku ahmija, leian neid internetist, aga rohkem siiski ajakirjadest ja käsitööraamatutest. Internetist leitu kogun arvuti kausta ja tavaliselt ta sinna jääbki.... Veidi paremini läheb paberkandjalt leituga, sinna panen ma tavaliselt järjehoidjaks midagi vahele ja mulle meeldinud ning vajalikuna tunduvad ideed lähevad uute tegemiste ootele. Paraku jäävad ka paljud asjad n.ö ootele, kuniks ükskord jälle neid samu ajakirju sirvin ja jõuan tõdemuseni, et miks ma küll sellist asja teha plaanisin :D Aga vähemalt sirvinud olen mõttega :D
Jah, igal ideel ei ole omaks saamise lootustki, kuigi lootus ju alati jääb, ükskõik, mida sa siis loodad.
Sageli on nii, et need juba väljaotsitud käsitöö ideed ei tule alustamise hetkel meelde. Tunne on tugev, et tahaks midagi teha ja nii ongi, et enamasti alustan sageli oma tegemisi lihtsalt pähe uidanud mõttest. Seekord tuli selline klaaspudeli katmise mõte. Küllap see ideegi on tont teab kust, meelde jäänud. Kuna hetkel on nii, et otsest vajadust midagi suurt teha ei ole ja suurt keskendumist nõudvat ka teha ei saa, siis selline lihtne, mittemingisugust mõtlemist nõudev heegeldus on täiesti aja- ja asjakohane.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar