pühapäev, 26. oktoober 2014

Üks nädal ja üks päev

Kool oli just õige hoo sisse saanud ja juba algas vaheaeg. Esimene veerand möödus meil päris hästi, vähemalt tunnistus andis sellele kinnitust. Eks  ka mulle oleks võinud tunnistuse ilusate hinnetega väljastada, sest loodusõpetuse ja ajalooõppe olen küll täies mahus läbinud :D Laps muidugi vaheaega ootas, mina mitte nii väga. Kooli periood organiseerib ja päeva tegevused on mõttestatud. Vaheaeg nägi välja aga nii, et mina olen tööl ja lapsel on vaba voli sel ajal arvutis istuda.  Osaliselt olen loobunud võitlemast, sest ma isegi ei tea, millist vilja see võitlus kannaks. Minu kooliajal võitlesid ka vanemad minu raamatulugemislembusega. Nüüd vaatan heldimusega last, kui ta juhuslikult raamatut loeb ja mitte mingil juhul ei palu ma tal midagi muud sellel ajal teha. Mõnikord mõtlen, et võib-olla on kunagi nii ka arvutiga, et emad-isad vaatavad heldimusega last, kes arvtis mängib. Ei tea.
Et aga kogu vaheaeg päris arvutikeskne ei oleks, käisime kinos ja väljas söömas. Kuna Kastitrollid mind mitte natukenegi ei ahvatlenud, siis vaatasime Alexsander ja üks kohutav jube kole paha päev. Meile meeldis, selline lõõgastavalt tore jant.
Enne sööma minekut pidasin küll loengu stiilis "viinereid ja friikartuleid pole mõtet menüüst valida, sest muid palju paremaid roogasid on valikus". Aga noh, läks nagu alati, kodurahu huvides. Sellegipoolest oli meil tore päev, ja ma ei tea, kas see päev oleks siis veelgi toredam olnud, kui minu tahtmised alati peale jääksid. Vist mitte.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar