pühapäev, 23. november 2014

Tuunika

Kudumine on kirg ja nauding üheskoos, kusjuures kasutegur käib ka alati sellega kaasas, valmivad ju enamasti ikka kellelegi vajaminevad esemed. Kusjuures olen täheldanud, et alati ei olegi see "vajalik ese" just oluline, sageli koon just kudumise pärast, mulle lihtsalt meeldib, on kogu aeg meeldinud ja ma ei kujuta ettegi, et tuleb aeg, kus enam ei meeldi. Ma saan aru, et mõistlik oleks seda kirge arendada selles suunas, et tekiks suurem kasutegur. Hr Mees küsib mõnikord, et mida sa jälle kood ja mina vastan, et ah, niisama :D Sageli ei tea isegi alustades, mis sellest sündima peaks. Muidugi sokisäärest kampsunit ei saa, aga kampsunisabast saab kleidi või tuunika küll. Et see nii on, siis seda tõendavad allolevad fotod. Seekord sai tuunika. Lõng on ühe kampsuni ümberkudumine, ja et veidi puudu jäi, siis kombineerisin (heegeldasin) pruuni värvi juurde.

Kust lõpeb puu ja algab tuunika?


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar