kolmapäev, 3. detsember 2014

Rahulolevalt ja -olematult pealinnas



Vahelduseks on päris tore, kui nädal algab pealinna külastamisega. See on nagu prauhti visatakse sind möllu keskele ja ei ole siin mingit igavlevat mökutamist ning tempokas nädal võib alata. Olen küll suur autosõidu armastaja, aga mõnikord on mõistlik ka bussiga sõita, nii ka seekord – läksin bussiga, mis kulges küll sujuvalt, aga väike tõrvatilk siiski ilmestas seda sõitu ka.  Üldiselt ma suhtun meie teeninduse tasemesse väga hästi, sest tavaliselt ongi see hea ja neid kordi on ikka haruharva, kui miski häirima jääb. Millegipärast on minu halvad kogemused just bussijuhtidega seotud. Seda muidugi mitte minu otseses suhtluses, sest mina naeratan enne ja koogutan pärast ning üleüldse olen ettevalmistunud bussisõiduks, s.t et rahakott on välja otsitud ja raha ka tavaliselt enam-vähem täpne. Eilsel sõidul tuli aga bussi üks vana mees (silmaga näha, et pensionär) ja kohe ei öelnud, et soovib sooduspiletit ning rahakotti ka alles õngitses põuest. Sellepeale sai ta kuulata kurja häälega monoloogi, et miks te kohe ei öelnud jne. Saan aru, et on tüütu jah kõigi käest küsida ja üleüldse peaksime me kogu aeg olema mõistlikud ja mitte millegi vastu ei peaks eksima ning kõike peaks oskama ette näha.  
Samas linnaliini piletit ostes küsis bussijuht ise minu käest, kas soovite sooduspiletit ja siis veel, aga teil väikseid lapsi ei ole, sest lastega olevat ka mingi soodustus juures vms. ja kõige lõppu sooviti meeldivat reisi. Selline pikk jutt ja ei mingit närvilisust!
Tilk tõrva rikub meepoti, kuigi usun siiralt, et enamasti on bussijuhid sõbralikud ja teevad oma tööd ikka südamega.
Pealinn ise aga on ju vahelduseks päris tore – jõulud on nii tänavapildis kui kaubanduses ammuilmagi päral, inimesed sagivad siia sinna ja minul lihtsalt meeldis seda virr-varri kõrvalt jälgida. Muidugi mööda poode käisin ka ja isegi mõni jõulukink sai kotti poetatud. Seega on midagi jälle ettevalmistustest tehtud ja sammukene jõuluõhtule lähemal ning võin igati rahul olla ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar