teisipäev, 10. mai 2016

Kõik - kõik on töös



Mehe kalakirega seoses oleme kõik töös: mees muidugi püüdmise ja puhastamisega (minu õnn, et ta seda tööd teeb); poiss ninakirtsutamise ja mõnikord ka püüdmisega; koer kala söömise ja maha matmisega; kass kräunumise ja söömisega (tema on eriti kannatamatu ja näub kui hull, enne kui kala kätte saab); mina roa valmistamise, söömise ja okse koristamisega. Millegipärast mõjub särje söömine meie kassile nii, et ta oksendab. Kuna kass on poisi toanaaber, siis on see kõik muidugi juhtunud tema toas. Ja kes sellist asja koristama peab – ei keegi muu, kui mina. Mis mul üle jääb, ikka koristan, aga kui kaks korda olin seda teinud, keelustasin kassile särje söötmise. Nii et loodan, et pääsen vaid valmistamise ja söömisega ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar