neljapäev, 30. juuni 2016

Päev enne puhkust



Päris üllatavaid asju saad teada, kui oma nime googlesse toksida. Mina sain teada, et olen viis aastat tagasi mingid kaalulangetavad tooted võitnud ja kolm aastat tagasi Maalehe tellimuse. Millest ma muidugi olen ilma jäänud, sest oma võite ma vormistanud ei ole. Kahju mul muidugi ka ei ole. Kaalu ma mingite preparaatide abil ei ole kunagi langetanud ja ei kavatsegi.  Üritan olla rahul sellega, mis on antud. Maalehe tellimus oleks muidugi asjalikum olnud, aga ega ma väga suur lehe lugeja ei ole, need on lihtsalt nii mahukad, et kõike nagunii lugeda ei jõua. Pigem loen maakonna lehte, kus leiab lisaks infole ka äratundmisrõõmu ja raamatuid. Igatahes puhkusele lähen koos raamatuvirnaga. Vähemalt mõte on, et loen. Eks siis näis, kuidas tegelikult läheb. Erinevaid üritusi ja kokkusaamisi on planeeritud juba päris palju, loodan, et puhkamiseks ka ikka aega jääb ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar