neljapäev, 6. aprill 2017

Rahulik ja malbe



Mõnikord on vaja eelnevalt kuulata ära loeng teemal „sa suudad küll“ ja siis tundub endalegi, et ei ole midagi lihtsamat, kui ise ka maha pidada üks loeng. Nii et nõustusin kohe esimese ütlemise peale, sest tahe oli tõstetud kõrgemale minu tegelikust sisemisest julgusest. Tegin siis vajalikud ettevalmistused, ja lihtne näis kõik isegi kuni selle hetkeni, kuniks minu etteaste jõudis reaalselt kohale. Siis võttis kepsu all värisema ja peast käis läbi mõte, et mida paganat ma enda jaoks nüüd korraldanud olen.  Aga ma korrutasin järjepidevalt, et olen nagu onu Tõnu, seega rahulik ja malbe, mis tähendab, et „sa suudad küll“ toimib, sest kokkuvõttes ma ei kokutanud, ei kukkunud pikali ja naerualuseks ka ei jäänud. Olingi rahulik ja malbe, mõõduka tempo ning selge häälega – seega sain üsna hästi hakkama. Kui ma enne esinemist olin endale tõotanud, et never, не когда, mitte kunagi enam mitte, siis pärast esinemist on tõotus pisut muutunud. S.t kui kutsutakse ja mett moka peale määritakse, võib-olla et lähen veelgi. Inimene on edev!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar