kolmapäev, 31. august 2016

Ilusamate unenägude heaks

Unenäod tulevad ja lähevad, mõni on erilisem ja jääb meelde alatiseks, mõni on meeles vaid hetke ja juba on unustatud. Olen üsna kindel, et minu unenäod tulenevad kõik minu ebakindlusest. Üsna tihti kõnnin ilma käsipuuta treppidel ja sildadel, kardan kusagilt maha jääda, ilma jääda. Hiljaaegu nägin unes, et hakkasin abielluma, aga mitte oma mehe vaid ühe isikuga eelmisest elust. Õnneks pulmadeni ei jõudnud. Enne ärkasin üles, nägin, et tudun ikka oma mehe kõrval ja olin südamest rõõmus, et teisiti ei läinud. 



Et ilusamad ja helgemad unenäod minuni jõuaksid, meisterdasin unenäopüüdja. Leidsin ühe traadist rõnga, heegeldasin üle, keskele valisin motiivi ühelt linikult. Probleem oli naturaalsete sulgede hankimisega. Mine või kana kitkuma. Poes olid enamasti kõik värvilised suled, minul mõttes aga naturaalsed. Rüütli tänava Pärlipoest ma nad lõpuks siiski leidsin, 0,02 senti tükk. Nii et loodan nüüd ilusamaid unenägusid näha. Teiselt poolt maakera tulevad ka ilusad sõnumid. Ehk kajastub see ka unedes.  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar