esmaspäev, 16. jaanuar 2017

Klaarimalt



Vähemalt kaks nädalat vilksatas TV3-es Uukkivi paljas pepu ja eile õhtul tuli see film siis ikka ära vaadata, sest nii palju nähtud pepukaadreid ei saanud ju raisku lasta minna. Ega see 1,5h-i just raisatud aeg ei olnud, aga hea oli, et kinopiletile raha ei kulutanud. Natuke nukker, kuid eluline, aga mingit suuremat elamust ei jäänud, pigem vaid „oli ja ei olnud ka“.  Keskeakriis, eks see vaevab ikka meid kõiki aeg-ajalt. Kohe tunnetad iga oma meelega, et palju ilusat ja olulist on möödas, võib olla on midagi ilusat ka veel ees, aga see on siiski mitte enam nii kindel. Nooruses lihtsalt on kõik asjad ees, kortsud ja hallid juuksed on kaugel.
Minu arvates näevad tänapäeval ka 50 aastased olulisemalt nooremad välja, kui vanasti. Eks juuksevärv ja kreemid-maskid aitavad kaasa säravamatele juustusele ning pringimale nahale. Loodan, et minu eilne iluprotseduur ka seda teeb. Ecodenta hambapasta on ju pigem mõeldud hammastele. Ajameelne nagu ma olen või on ka keskeakriis. Igatahes midagi hullu hambapastaga näohooldus ei teinud. Olen suht samasugune nagu eile olin. Või äkki on nägu kuidagi klaarim ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar