esmaspäev, 23. jaanuar 2017

Peaaegu Haapsalu sall



Et tõestada, et ma oskan midagi suuremat ja vaevanõudvamat ka teha, kudusin Haapsalu salli ;) Lõnga valisin õige, ehtsa Haapsalu salli lõnga, järgisin juhendeid ja juhiseid ning mustrilehte. Mustri valisin Pitsilised koekirjad raamatust. Kudumine oli lihtne, tore, natuke monotoonne, kuid siiski tuli jälgida, et mustrit segamini ei aja, sest harutada sellist peenikest tööd on paganama keeruline ja sassis mustriga kohti ma oma töösse ei soovinud. Tegelikult ootas see sall viimistlemist üsna pikalt, sest just see viimistlemine ongi sellise salli kudumise kõige raskem töö. Raami mul ei ole, nii et kasutasin voodilina ja vaipa ning nööpnõelu, mida selgus, ei olnud mul ka niipalju kui vaja. Aga kuna mul oli ju palju õmblusnõelu olemas, siis läksid needki käiku. 
No ja selline ta sai, minu esimene ja enam-vähem õige Haapsalu sall või õigem on öelda Haapsalu salli arendus, sest päris õigeks on ta liiga pikk ja natuke laiem oleks ka võinud olla. Aga ise olen rahul ja rõõmus igal juhul :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar