teisipäev, 10. juuli 2018

Luues enda kroonikat


Mõnel inimesel (ikka minul endal) näib aega palju käes olevat, et tegeleda pealtnäha tühiste asjadega. Aja mõõde on tegelikult üks, kuid hetkel ei oska midagi targemat sellega peale hakata, kui enda sisse veidi vaadata. Et siis jätkan Kroonika lainel, luues enda kroonikat.
Hingeloom: koer vist ikka, kass ka, aga kassi pärast ma oma südant nii ei valuta, kui koera pärast. Koer muudab hinge hellaks.
Salaisik: mul ei ole salaisikut ja ka usaldusisikut mitte. Kuid mõni inimene mõjub selliselt, et jutustan ilma küsimatagi oma eluloo ära. Olen seda teinud ilmselt mitmeid kordi, ja täna mõtlen, et issand, mida ma lobisesin. Mitte et see elulugu nii iseäralik oleks, no juhtumusi ikka on, aga lihtsalt pole vaja niipalju ka lobiseda.
Lemmik avastus: mu laps on suurem ja targem ning enesekindlam, kui ma arvasin.
Inspireeriv inimene: üks vanem pedagoog, kellega on alati tore suhelda, kelles on mingi hoiak, mida tahaks järgida. Tahaks olla tema vanuses tema moodi.
Inspireeriv õhtsöögikaaslane: kes räägib ise ja laseb minul ka rääkida. Minu elus on selline: ühe ämma teine minija.
Viimane ost: lapsele ülikond, endale sukapöiad.
Lemmikhotell: olen reisinud ja ööbinud, kuid ma ei käi hotelle ekstra hindamas. Kui on olemas vajalik, on ok. Vihula mõisa sviit oli luksuslikuim. Aga hotelli pärast tagasi ei kipu.
Vajalik väljaminek: tavaliselt ilma vajaduseta väljaminekut ei tee, kuigi juhtub ka emotsioonioste sekka. Murureha, teadagi miks.
Heategevus: püsiannetus „Kingitud elule“.
Huulepulk: huuleläige ja pean ostma endale uue huulepulga.
Lõhn: Cucci by Cucci, kas just lemmik, aga hetkel kasutusel. Kingitus ja sobib.
Juukseooted: Natura Siberica sarjast sobivad.
Kehatooted: Üks Korea aaloe kreem, on toredas aaloekujulises pudelis, lõhnab ja imendub ka hästi. Aga olen väga laisk kreemitaja, mul puudub järjekindlus. Hakkan hooga ja see hoog raugeb.
Küünelakk: läbipaistev, neutraalne
Minu juuksur: on natuke nagu psühholoog: kuulab ja mõtleb minu räägitule kaasa.
Näohooldus protseduur: naha koorimine, kord nädalas või harvem, jälle see järjekindluse teema.
Kunst minu kodus: Minu lapse joonistatud pilt meie koerast. Ka minu vanatädi perefoto aastast 1915 on nagu kunstiteos, see oleks nagu kinnitatud paksule papile ja on värvilt ka pildile lähedane.
Lemmiktuba: meie köök-tuba, mis laseb mul kokates olla teiste lähedal.
Lemmikmööbliese: minu tugitool, mida võiks nimetada ka sõbratooliks, sest mahun sinna istuma koos sõbraga. Kes tuleb minuga istuma? Mees ei mahu 😛
Reisidelt toon koju: seinataldrikuid
Kodus armastan: oma pereliikmeid ja olla
Viimati kokkasin: eile, tegin pelmeenisuppi ja panin liha marineeruma tamarindi marinaadi. Tamarindi ostsin kaasa oma viimaselt reisilt, kus ma selle ühest Hiinakate poest millegi magusa pähe ostsin (kuigi pakendil oli kirjas koostisained: tamarind, water and salt).😂
Päevarutiin: nõudepesu
Trenn: kõnnin ja teen aiatöid
Lemmik aastaaeg: kevad, kõik ärkab ja saab uueks
Lemmikjalutuskoht: oleks rannas, aga rand on kaugel, seega meie väikese järvekese ümbrus
Viimati ostetud raamat: ma ei osta raamatuid, laenutan raamatukogust, kuid „Naine meie vahel“ sattus minu kätte mööda teisi kanaleid.
Hetkel käsil olev raamat: "Serafima ja Bogdan"
Maailma köök: eesti köök, traditsiooniline toit
Kohvik: Supelsakste interjöör
Magustoit: jäätis iga ilmaga

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar