esmaspäev, 8. juuni 2015

Kaua käidud - kaunikene :)



Minu pikk viimane kooliaste on nüüd läbitud - kaua käidud, targemaks saadud ja tundus, et see kestis terve igaviku :) Viimaseks koolipäevaks tegin end täpselt nii targaks kui oli vaja eksami  piisavalt edukaks sooritamiseks. Isegi  hommikul tagurpidi selga pandud pluus ei rikkunud asja. Tegelikult ma vaatasin hommikul eriti hoolega, et ei komistaks, ei koperdaks ja ka asjad panin kõik õhtul valmis, kuid vaatamata erilisele hoolikusele selgus keset sõitu, et minu pluusi metaandmed kõik kenasti nähtaval :D Igatahes on minu maksimum hariduseprogramm nüüd täidetud. Samamoodi on ka meie pesapoju miinimumprogramm edukalt läbitud. Vahe on vaid selles, et mina vaevalt et enam, aga temal on kõik oluline veel ees. Ega ma isegi seda „iial“ ütlema ei hakka, aga sellisel kujul enam kindlasti mitte. Pigem on oskused need, millest ma mõnikord puudust tunnen. 

Diplomi saamise päev on veel ees. Selleks puhuks käisin endale kleiti valimas. Tegelikult oli see isegi keerulisem, kui eksamiks õppida ja omamoodi eksam seegi, kui tuli läbi proovida ikka kümneid kleite: ikka riidesse ja riidest lahti, riidest lahti ja riidesse. Ei ole minu teema see šoppamine.  Aga ühega ma koju tulin. Ja võib öelda, et kaua valitud - kaunikene :) Kuigi see üksinda otsustamine ei ole üldse lihtne, oleks nii väga ka teisest arvamust tahtnud kuulda, kasvõi Ženja Fokin oleks võinud kohal olla :D Vähemalt seekord ei koonerdanud ja mõtlesin ainult ise enda peale.  

Väljas lõõskavad aga suured tuuled ja suvesoe ei taha meile kuidagi tulla (:

2 kommentaari: