esmaspäev, 21. detsember 2015

Jõulueel



Päevad mööduvad sellise tempoga, et ma ei ole isegi tähele pannud, et jõuludeni vaid kolm päeva. Kogu  aeg on miskit sehkendamist ja jõulutunnegi ei ole veel jõudnud tekkida. Kuigi ehtes kuuski olen näinud sel aastal isegi mitmes linnas ja õhtutuledes jõuludekoratsioonid on ka mitmes paigas nähtud ning kodus on piparkoogitaigengi küpsetamise ootel.
Samas kodus oma tube olen ikka ka kaunistanud, nii järk-järgult, igal advendil midagi väikest juurde.  Kusjuures mõte töötab ikka olulisemalt kiirema tempoga, ja olen üsna kindel, et mõttes valminud dekoratsioonid siiski meie kodu ka sel aastal kaunistama ei hakka, käed lihtsalt ei jõua järele ja aeg on kulunud ka kusagile mujale. Käimistele, koosviibimistele, jõuluistumistele ja kinkide otsimisele. Kusjuures neist viimane oli eriti vaevanõudev, kui ikka ideepoegagi peas ei ole, no mida sa siis ostad.  Saalisin läbi mitmed poed ja mõte ei haakunud ühegi asjaga. Mõnikord on selline mõttetühjus kallal, et anna abi :D Kui kingitusi osta ei ole vaja, siis on ideid hulgi. Lõpuks päästis Delice´i ökokaup.
Kodu kaunistamise osas olen siis lähtuvalt oma aja- ja kätekiiruse nappusest seda meelt, et ehteid ja kaunistusi ei peagi igal aastal ise püüdma nii väga uuendada, sest mõni asi tuleb ka iseenesest kohale. Näiteks see armas väike päkapikk. Minu eakas tädi tegi ja kinkis. Kusjuures see on üsna peen nikerdamine vana inimese sõrmedele. Selle väikese päkapiku üle on mul eriti hea meel, tahe ja tahtmine anda läheb nii korda. Ka esimese saadud jõulupaki üle olin väga rõõmus - palju raha, küll šokolaadist, aga mõte loeb! Ja siis see väike oksavihkudest korvike, nii armas. Märkamine loeb ;)
Ise olen aga vabadel hetkedel meisterdanud vanadest kataloogidest kuuski. Eriti mõnus rahulik tegevus, muudkui keera lehte, kuniks ajakiri läbi. Kusjuures kui valida aastalõpukuuseks kataloogi või vana kasutut raamatut, siis tuleb lehti päris hooga keerata, sest aasta lõpuni on vaid 11 päeva. Selliseks kuuseks on kõige sobivam umbes 300 leheküljeline raamat-ajakiri, millelt on kaaned eemaldatud. Nii et päevas ~ 30 lehte, siis saab kuusk selle aasta sees valmis. Kiiremad ajad hakkavad kohe mööda saama, nii et meisterdan veel kuuski. Päris kuuse toome ikka ka.
Kui jõulusoove soovida, siis lund ikka tahaks ka, kuid teisalt see soojarekord (12,3 kraadi) on ka omamoodi hea – käed ei külmeta ja autoaknad ei lähe jäässe ja ju miskit head veel ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar